How-To Geek on MSN
I tried NetBSD as a desktop, and it felt like stepping into the '90s in a good way
NetBSD is a real Unix that can run almost anywhere. Can it run as a desktop?
Your PC has more options than the usual household names.
一部の結果でアクセス不可の可能性があるため、非表示になっています。
アクセス不可の結果を表示する